Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach. Monika Kłos

Szanowni Czytelnicy! Uprzejmie informujemy, że Dział Dziecięcy Filii posiada nowy numer telefonu: 507 770 859

Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach. Monika Kłos
środa, 09-08-2017, 13:38
 Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach.  Monika Kłos

Książka ta stanowi przewodnik po outsourcingu. To weryfikacja outsourcingu i jego uwarunkowań. Pokazuje, że dziś - w dobie rozwoju nowoczesnych technologii - jest on instrumentem strategicznym dla wielu przedsiębiorstw.
Pierwszą część książki stanowi przedstawienie koncepcji outsourcingu w kontekście zarządzania strategicznego. Celem tej części jest szczegółowe zaprezentowanie istoty koncepcji, począwszy od definicji, poprzez rodzaje, wady, zalety, korzyści i zagrożenia, etapy projektu oraz warunki˙ umowy outsourcingowej. Rola outsourcingu w realizacji celów i strategii przedsiębiorstwa to motyw przewodni teraźniejszego postrzegania tej metody. Stąd autorka określiła jego strategiczny kontekst na tle kluczowych kompetencji przedsiębiorstwa, łańcucha wartości, analizy strategicznej oraz różnych form współpracy przedsiębiorstw, które zyskały na znaczeniu w ostatnim czasie.

Gatunek: