Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk Autor: Leduchowska Małgorzata

Szanowni Czytelnicy! Uprzejmie informujemy, że Dział Dziecięcy Filii posiada nowy numer telefonu: 507 770 859

Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk Autor: Leduchowska Małgorzata
czwartek, 10-11-2016, 11:50
 Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk   Autor: Leduchowska Małgorzata

Przez telefon mogę rozmawiać godzinami”, „Przez telefon rozmawiam, krótko i na temat bez zbędnych historyjek”. No właśnie, każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie gdy odbiera kolejny telefon z serii "Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana...".
"Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk", podpowiada jak "wybadać" klienta, jak rozpoznać jego potrzeby, jak radzić sobie z obiekcjami czy negatywnymi emocjami,  jak zakończyć rozmowę skutecznie i jak budować relację z klientem. Poradnik pomoże odnaleźć Ci się w gąszczu wielu technik telemarketingowych, wskaże różne drogi postępowania. Którą wybrać, musisz zdecydować sam.

Gatunek: