Podręcznik „Organizacja pracy biurowej. Wydanie II” jest przeznaczony dla młodzieży szkół policealnych o profilu technik administracji oraz dla osób zgłębiających wiedzę z zakresu obsługi przedsiębiorstwa, pracowników biurowych itp. Omówiono w nim następujące zagadnienia: - charakterystyka pracy biurowej
Podręcznik został przygotowany przez reumatologa i ortopedę – specjalistów rehabilitacji medycznej oraz fizjoterapeutę. Składa się z dwóch obszernych rozdziałów. W pierwszym przedstawiono wiadomości opisowe i czynnościowe dotyczące budowy i funkcji kończyny górnej, kręgosłupa, klatki piersiowej, brzucha oraz kończyny dolnej.
Kryzys ekonomiczny, który odcisnął swoje piętno na praktycznie wszystkich firmowych budżetach, poważnie zweryfikował myślenie o prowadzeniu biznesu. Recesja sprawiła, że przedsiębiorstwa musiały zwolnić część pracowników, dokonać cięć wydatków na marketing oraz ograniczyć inne inwestycje i zakupy. Zarówno dyrektorzy małych firm, jak i ci, którzy zarządzają największymi korporacjami na świecie, nie mieli wyjścia - musieli nauczyć się osiągać więcej, mając mniej.
Czytelnik znajdzie w nim również przydatne narzędzia do pracy: członkowie zarządów – wzór umowy o pracę z fundraiserem i wskaźniki gotowości organizacji do fundraisingu, natomiast...
Książka stanowi połączenie dorobku pracowników uczelni politechnicznej, ekonomicznej oraz specjalizującej się w logistyce. Atutem książki jest obszerna prezentacja metod planowania z wykorzystaniem prostych i zaawansowanych metod ilościowych. Przytoczone kompleksowe przykłady mają na celu pokazanie, jak należy korzystać z omówionych metod.
Toksyczne związki mogą się przytrafić każdej kobiecie bez względu na wiek, wykształcenie, stan posiadania czy pozycję społeczną. W tej książce bestsellerowa autorka, ekspert w zakresie mowy ciała i komunikacji, dr Lillian Glass pokazuje, jak rozpoznać, skutecznie sobie poradzić i wyleczyć się z mężczyzny, który cię unieszczęśliwia. Wyodrębnia i szczegółowo opisuje jedenaście toksycznych typów, oferując zarazem proste, lecz rewelacyjne metody radzenia sobie z nimi.
Celem opracowania jest omówienie złożonej problematyki zarządzania projektami i ich roli w organizacji funkcjonującej na globalnym rynku oraz syntetyczne, a zarazem kompleksowe przedstawienie zagadnień związanych z projektami, przed którymi stają dzisiejsi decydenci w różnych podmiotach. Zarządzanie projektami odgrywa bowiem ważną, wręcz kluczową rolę w strategii działania współczesnych organizacji.
Wynagrodzenia 2015. 25 list płac z komentarzem, wyjaśnienia ekspertów to praktyczny przewodnik dla pracodawcy. Można dowiedzieć się z niej nie tylko, jak sporządzić listę płac i rozliczyć na niej pracę w godzinach nadliczbowych, nocnych czy wypłacić wynagrodzenie za czas urlopu. Czytelnik znajdzie tu także sposoby naliczania potrąceń, wypłacania odpraw i ekwiwalentów urlopowych czy rozliczania nieobecności pracowniczych.
Jest ona adresowana przede wszystkim do odbiorców wnikliwiej zainteresowanych różnymi wymiarami współczesnego kanadyjskiego życia. W szczególności praca ta jest pomyślana jako podręcznik dla studentów różnych kierunków i specjalności, na których prowadzone są kursy dotyczące problematyki kanadyjskiej.